Beperk tot
    Mei
    Mill - Open Bedrijven Route 4 juli 2015
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Bedrijventerreinvereniging ’t Spoor en de Meeren organiseert op zaterdag 4 juli een Open Bedrijven Route. Die dag openen diverse leden van deze vereniging de deuren van hun bedrijf voor publiek. Bij de meeste bedrijven kunt u op andere momenten niet zomaar binnenlopen. Dat kan zaterdag 4 juli van 11.00 uur tot 17.00 uur wel. Kijk voor meer informatie bij 'Evenementen'.
    Juli
    Mill - Open Bedrijven Route zaterdag 3 oktober
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Deze Open Bedrijvenroute zou eerder op zaterdag 4 juli gehouden worden. Maar door de extreme hoge temperaturen van die dag is deze destijds geannuleerd.
    Mei
    Nieuwe calamiteitenkaart Het Spoor & De Meeren
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Voor het bedrijventerrein Het Spoor & De Meeren in Mill is een calamiteitenkaart beschikbaar.
    Okt.
    Lustrumfeest 11 november 2016
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Geachte leden van BTV Het Spoor en de Meeren, Bedrijventerreinvereniging Het Spoor en de Meeren bestaat alweer bijna 5 jaar! Om dit te vieren, nodigen wij u graag uit voor het Lustrumfeest op 11 november 2016 in Kasteel Tongelaar. Het adres van de feestlocatie is: Tongelaar 12, 5451 HS te Mill. Wij hebben voor deze bijzondere dag een speciaal programma voor u samengesteld: 17.30 Ontvangst met koffie korte formele ledenvergadering met als enige agendapunt de benoeming van Michiel de Vet als bestuurslid. 18.00 Aanvang 5-gangen Walking Diner 19.00 Cabaretier Rob Scheepers 19.30 Vervolg Walking Diner en aansluitend borrelen 24.00 Einde avond Graag vernemen wij voor 15 oktober 2016 met hoeveel personen u komt en of u speciale dieetwensen of allergieën heeft. Ook wanneer u onverhoopt verhinderd bent, vernemen wij dit graag.
    Jan.
    Thema-avond 25 januari 2017
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Wat kan ik als ondernemer doen om het voortbestaan van mijn bedrijf te waarborgen bij brandschade?
    BTV Het Spoor en De Meeren: Nieuwsbrief juni 2017
    Het Spoor & De Meeren (Mill)
    Via deze nieuwsbrief informeren wij u over activiteiten op het bedrijventerrein. Heeft u zaken waarvan u denkt dat die van belang zijn voor uw collega-ondernemers laat het ons dan weten.
Beperk tot
Advertentie